Burmistrz Morąga informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze- Inspektor ds. sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste nieruchomości komunalnych.
1. Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14- 300 Morąg
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
3. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku.
Kandydatem może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- posiada wykształcenie wyższe o kierunkach: geodezja, gospodarka przestrzenna, wycena nieruchomości, budownictwo, zarządzanie nieruchomościami, administracja lub pokrewnych.
Pożądane doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub rządowej co najmniej 3 lata.
więcej informacji na stronie: www.bip.morag.pl w zakładce Informacje o naborze